kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 اینا نونشون تو حاشیه است
 محمدحسین چاوشی: «همونایی که می‌گفتن تهران شده آلبوم عکس حاج قاسم؛ الان نگرانِ نبود یا خاک خوردنِ عکسای حاج قاسم شدن! شرف نداشتن این شکلیه.»
 تحول در دیپلماسی
 علی جهانگیری: «پس از حذف كانال سوئز توسط هند و روسيه، امروز رئيس جمهور ازبكستان هم بعد از دو دهه براي اتصال كريدور شرق به غرب به ايران آمد. به تبديل شدن ايران به مهم‌ترين نقطه لجستيكي جهان نزديك مي‌شويم!»
 مدیریت کارآمد
 مصطفی رضایی: «دو سال گذشت. امروز بیش از هر زمانی به رای ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم برای پایان یافتن یک دهه ناکارآمدی. خدا قوت آقای رئیس‌جمهور.»
 روایت جنایت
 غزال: «طنز تلخ تاریخ اونجاست؛ منافقینی که زنان را برای سازمانشون عقیم می‌کردن، تو جریان زن، زندگی، آزادی شده بودن مدافع زنان.»
 این نگرانی‌ها به شما نمی‌خوره
 محمدرضا درویش‌نیا: «سردار سلیمانی که مانع دیپلماسی بود، سردار سلیمانی که مدافع اسد بود، سردار سلیمانی که سردار بی‌افتخار بود، سردار سلیمانی که مانع توافق با آمریکا بود! چی‌شده حالا مدافع حاج قاسم شدید؟! بهتون نمی‌خوره این حرفا، فقط از تنش‌زدایی دولت آیت‌الله رئیسی می‌سوزید همین.»
 اصلاح‌طلب‌ها پاسخ بدن!
 آزاده: «اصلاح‌طلبان پاسخ دهند: میدان خوب است یا دیپلماسی؟ اگر میدان خوب است چرا وسط مذاکره‌هایتان، به مبارزات سردار و موشک هوا کردن‌های سپاه خرده می‌گرفتید؟ اگر دیپلماسی خوب است چرا حالا که عربستان به سمت ایران دست دوستی دراز کرده دنبال بهانه‌اید؟ دیپلماسی یا میدان یا شاید هم منافع ارباب؟»
 حکایت ماشین جنگ رسانه‌ای اصلاح‌طلبان
 علی علیزاده: «چهارشنبه: چادر جمیله علم‌الهدی آبروی ایران را برد. پنج‌شنبه: علیزاده باید از فجازی برود. جمعه: سخن فرمانده پلیس درباره سارقین را تقطیع ‌و به حجاب ربط دهیم. شنبه: با تغییر مکان جلسه، سعودی ایران را ذلیل کرد. این لیست اردوکشی‌های اصلاح‌طلبان/اعتدالیون فقط در ۴ روز گذشته است تا انتخابات 1۴۰۲ روزهای سخت‌تری در انتظار افکار عمومی ایران است. اینها که شش ماه پیش تلاش کردند خیابان‌های ایران را به صحنه جنگ داخلی تبدیل کنند و شکست خوردند حالا هر روز فضای مجازی را با یک بهانه واهی به صحنه جنگ رسانه‌ای تبدیل می‌کنند. ماشین رسانه اصلاح‌طلبان-اعتدالیها به راستی یک ماشین جنگی است. ماشین جنگی که وظیفه‌اش تجزیه اجتماعی و فروپاشی فرهنگی ایران است. که وظیفه‌اش رساندن افکار عمومی ایران به نقطه جوش است. برای جلوگیری از نابودی و تجزیه ایران، این ماشین جنگی باید متوقف و منهدم شود.»
 نتیجه قوی شدن ایران اسلامی
 علیرضا کریمی: «امروز، وزیر خارجه کشوری در ایران بود که ولی‌عهدش روزگاری می‌گفت باید جنگ را به‌داخل ایران کشید. این نشد مگر با برتری میدانی ایران و مقاومت اسلامی. این امر پذیرش قدرت ایران اسلامی بود، هزار حاشیه هم که بسازند قدرت گفتمان انقلاب اسلامی پنهان نخواهد ماند.»
 قابل توجه غرب‌پرست‌ها
 عماد: «طبق آمار فائو‌، ایران بزرگ‌ترین صادر‌کننده لبنیات آسیاست؛ این در حالی است که این جایگاه تا سال گذشته متعلق به عربستان بود ولی اکنون، عربستان در جایگاه دومِ! البته اگه غرب‌لیسا بهشون برنمیخوره.»
 اونها مگه غرق در شادی نیستن؟!
 کاربری با اشاره به جدول ۱۰کشور پیشرو در مصرف داروهای ضد افسردگی نوشت: «کدام کشور رتبه‌دار مصرف داروهای ضدافسردگی است؟براساس آمارهای جهانی بالاترین میزان استفاده از داروهای ضد افسردگی به آمریکا و اروپا تعلق دارد.جالب‌تر آن‌که در میان 20 کشور پرمصرف داروهای ضدافسردگی، نامی از ایران یا هیچ کشور اسلامی دیده نمی‌شود.»
 حمایت از زنان به سبک علی کریمی
 فائزه: «همزمان وقتی علی کریمی شعار زن، زندگی، آزادی می‌داده ۷۷۰میلیارد تومان از خواهرش سوءاستفاده مالی کرده!برای خواهرم خواهرت خواهرامون... »